Oplev mediegrafikernes pitch til Grafisk afdeling
En række virksomheder har stillet helt konkrete konkurrence-opgaver til mediegrafikerne – det vil sige, at de har bedt om bud på markedsføringsmaterialer i form af forskellig grafisk materiale, video, animation osv. Når mediegrafikerne har udarbejdet det kampagne-materiale, opgaven lyder på, vil du derfor kunne opleve dem – med en mikrofon i hånden – pitche deres produkt til virksomheden. De skal forklare baggrunden, idéen og hvorfor, de har valgt at udføre opgaven, som de har. Fredag er det Grafisk afdeling – en grafisk produktionsvirksomhed, der har stillet opgaver – og dermed er det også repræsentanter herfra, mediegrafikerne ad to omgange skal præsentere deres idéer og produkter for. Der er syv deltagere, og de få cirka minutter hver til deres pitch.
Der vil udover officielle konkurrence-vinder, i øvrigt blive kåret en publikum-darling. Alle, der besøger mediegrafikernes stand, vil få mulighed for at stemme på de bedst udførte opgaver fra deltagerne. Der vil blive trukket en vinder blandt publikum, som stemte på vinderen. De vil få tilsendt en præmie.
Lokation
På udstillers stand: T4-604
Prøv mærk føl
Vil du prøve kræfter med faget? Så er fagets Prøv mærk føl-aktivitet noget for dig